Alla inlägg under april 2012

Av sötnosarna - 30 april 2012 17:18

Vågar jag säga hej? :s

Haha, förlåt så jättejättejättejättejätte mycket för att vi inte har bloggat!

Inte ett enda inlägg sen i påsk..detta är pinsamt!

Okej, jag ska vara ärlig. Jag har..nästaaan slutat, för ett tag iallafall..har så mycket annat runt om, så det har inte blivit av :(

Jag och Linn (och 4 till) har vart i portugal nu vecka 17! super skojj hade vi! :)

Fast de var ju lixom ett projekt med skolan, så..men ja. Vi hade toppen kul ändå! ♥

Nu har vi ju då 2 dagar lov eftersom att det är valborg. Så nu är jag och min familj i sommarstugan. Gött väder! Sitter och kollar ut över havet, fiiin utsikt!

Nu ska jag nog ta och gå ut och fota lite!

Ha det gött, så hoppas jag tusen gånger om att jag ska få mer tid, att skriva!

puss och kram!

Ellen.

Av sötnosarna - 7 april 2012 17:10

Hej allihopa!

Förlåt för dålig uppdatering, har varit väldigt upptagen!

Hoppas ni har en hittills bra påsk, och äter mycket påskgodis! ;)

Får se om jag eller nån annan hinner skriva innan skolstarten.

Nu ska jag fixa iordning mig till påskfirande. Ska iväg klockan sex, så får vi se vad som händer! ;)

 

           


puss, Ellen  

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards