Alla inlägg under maj 2012

Av sötnosarna - 31 maj 2012 15:04

hej igen.

tänkte bara skriva lite fort att jag satt och kollade igenom några inlägg, och såg att jag hade skrivit "temeratur" i mitt förrförra inlägg. Haha, tänkte bara säga att det såklart ska stå temPeratur! ;)

Ville bara säga det, puss!




(Ellen)

Av sötnosarna - 31 maj 2012 14:55

Hejhopp!

Nu kommer Linn, så nu ska vi dra & ta en fika.

sen ska vi dra till staaan, och jag ska skaffa min systemkamera. Sen blir det filmmys, kommer bli toppen!   

Hadebäst'

/Ellen   


Av sötnosarna - 30 maj 2012 18:57

hääjj..så jäwla ledsen pågrund av att vi nt gjort ngt inlägg! men vi ska självklart banne mä bättra oss, o de lovar jag! Jag, Linn, Ellen o Emma har faktiskt haft as mke o göra eftersom vi ska börja i ett nytt plugg mee nya kmps, ny matsal osv..haha men vi har helt enkelt nt haft så mkt tid att blogga..rättare sagt på ngr månader! Men jag hoppas ni börjar följa den igen om ni slutade såklart, hehe! för ett tag sen va mina kompsisar i Portugal o de betydde mkt för dom, innan dom åkte hade jah varit i Italien, o de va me skolan(ett projekt) höhö alla våra vänner i Italien o Portugal betyder sjukt mke, de va så jäkla skönt att lära känna andra personer från andra länder!Saker som vi alla minns: * alla mysiga o roliga stunder tillsamans :)* att få lära känna andra människor, alla är olika haha! * sjunga sånger på olika språk :p* uppleva fantastiska o vackra platser..thihi* pröva på att äta ny mat!* besöka berömda sevärdheter...:D* o de sämsta...att lämna alla UNDERBARA människor vi lärt känna men även vänner för livet!Älskar er: Portugal, Spanien, Rumänien, Italien, o haha SWEDEN!! våran resa betyder fortfarande ngt specielt i våra egna hjärtan...saknar er as mutch <3 P.s haha älskar er alla som följer våran blogg, ni betyder oxå mke...de är ju ni som stöttar oss!/Elin :* puzz alla sötnosar där ute i världen!

Av sötnosarna - 29 maj 2012 15:44

Hejsan hoppsan lille bruuur'.

förlåt för att vi inte skriver speciellt mycket, men vi är sjukt upptagna och jag har tänkt skriva fleera flera gånger, men sen har det ändå inte blivit tid. Så, förlåt!

Nu sitter jag och kollar twitter och facebook fast jag egentligen borde göra läxor men har ingen lust ;o

Ska på match sen, samling sex. tagggggggaaa!

aop, tänkte bara säga att jag har 1d sjukan, såatt ni vet. DIRECTIONER 4EVER YEY! ♥

Jag ska försöka skriva lite kortare inlägg, med bara nån bild , nu när jag snart får min älskade systemkamera. Då kommer iallafall mina inlägg bli mer bildinlägg, med mindre text hoppas det är ok? :)

mina inlägg kommer mer se ut såhär;

*bild*

*korttext*

*temeraturen (utomhus ofc)*

*min humörstatus*

jaa. typ så :)

Men jag ska inte lova för mycket, haha!

PK, ellen ♥

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards