Alla inlägg under mars 2013

Av sötnosarna - 18 mars 2013 08:20

Tja!Drar till skolan nu! Vi ses sötnosar! <3 xx :)// Elin

Av sötnosarna - 5 mars 2013 06:51

Jag är skyldig mina läsare ärligheten och jag vet att jag inte bloggat på 6 dagar, men vet ni vad? Ibland så har man saker som är viktigare i det verkliga livet &som man måste ta itu med, helt simple and right. Så jag ska säga sanningen och det är att nu när man går i högstadiet så får man mer läxor o har högre krav blabla...och då måste man även anstränga sig mer & kanske jobba hemma lite extra för att förstå ALLT. Dom senaste dagarna har gått väldigt fort, och det blir så att bloggen får vila lite lixom för att man slutar vid fyra nästan varje dag, man tar bussen hem o är hemma vid kvart i fem. Då är äta som är saken man vill göra, och man vill ta det lugnt & ligga i soffan framför tv:n. Så ni måste även ge mig lite space för det verkliga livet. Här är platsen för mina tankar & känslor fast bakom en dataskärm. Men man måste ta tag i andra saker oxå för att kunna lyckas i det verkliga livet, så förstå att just nu så är det en sån period. Ha tålamod & jag kommer försöka att göra mitt bästa, promise.// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards