Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

Lidköping!

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han dansa! Gud, han dansar så jävla snyggt! Wieeee <3 Iaf, blev oxå glad eftersom han tittade in i min kamera några gånger! Efter att han sjöngt så hade han även en signering, fick stå i kön i 20 min men det var de värt! Jag köpte en stor affisch där han står i en typ munkjacka, Anton signerade den och jag fick därefter ta kort på honom. Det var the moment in my life. Han sa hej till mig & log. Trodde jag skulle dööööö, förhoppningsvis så kanske jag ska se honom igen i sommar i rix fm festivalen, men vi får se! Ha det gött ;)/ Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Av sötnosarna - 28 juni 2013 18:50

Har skaffat ask nu, haha bara för jag inte har nått liv. Kika in! ask.fm/ElinEwaldTosse...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards