Alla inlägg under april 2013

Av sötnosarna - 22 april 2013 14:25

Tjenaaaaaaa!Har ni haft en go helg? <3 Det har iaf jag haft, mest chillat & bara tagit det lugnt. Nu måste jag berätta en rolig sak, om 12 dar så sticker jag iväg till ------------> PARIS. Ska bli jätte kul och kommer bli borta i cirka en vecka. Bland annat så ska vi se Eiffeltornet, triumfbågen, Notre Dam( tror jag ). Jag längtar så sjuuuuuuuuukt mkt. Medans jag är i Paris så ska jag passa påatt tala lite franska. Själv är jag inte så hemskt bra men ska iaf försöka att tala lite. Typ som bonjour osv osv...äh det blir nog bra, hoppas jag! (: Men man är ju även lite rädd inför resan oxå för nu när föräldrarna inte är med så får man ju lixom ta allt ansvar själv. Sen är jag även rädd för att någon ska sno ens saker för det finns fullt med ficktjuvar som är väldigt snabba, har mamma berättat eftersom hon själv vart där. Så man får ju även hålla extra hårt i sin mobil, pengar...ja. Nämen nu måste jag kila iväg...har lektion om typ 5 min. Vi ses babes! <3 :)))) Puss&kram xoxo// Elin

Av sötnosarna - 7 april 2013 14:13

Hej alla godingar! :)Det var ett tag sen ju men har bestämt mig för att försöka börja blogga igen, är i en period där jag känner för att blogga! Men hur har ni haft det i påsk? Själv har jag mest slappat och fräckt i mig massa påskgodis, och bara haft det mys. Ni får gärna kommentera vad ni gjort på påsklovet för är sjukt nyfiken. Tiden har gått ganska snabbt tycker jag, och snart är det sommar. ÄNTLIGEN ! Har många planer på vad jag vill göra, och ska även kanske va med på en cup i Uddevalla, som heter Oddebollen. Har ni hört talas om den? Iaf, den ser jag fram emot eftersom vi ska spela så mkt fotboll. Ah, idag så tränade mitt lag med killarna, jadu det var grymt kul fast ganska varmt :/ uschhh..men känns bra när man tränat och har en skön feeling. Imorn är det skola som gäller, så ska även passa på att plugga lite nu. Hörlurar öronen på det blir bäst. Hoppas ni gillar att jag är tillbaks för ska försöka att göra så gott det går. Vi ses babes! :) //KRAM FRÅN GANGSTERN, HAHA ;)

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards