Alla inlägg under juni 2012

Av sötnosarna - 25 juni 2012 16:58

shuee..heh sorry för jag/vi nt har bloggat så mkt den senaste tiden men de beror på privata själ! Först har iallafall jag haft fullt upp med midsommarhelgen och oxå haft annat o göra! Jag ber om ursäkt för de för om man har en blogg är det ju meningen att man bloggar varenda dag, haha aa försöker att göra de åtminstonde! Skönt med sommarlov, tkr nt ni de oxå elle? ;) haha fast hemma hos mig, just nu så äre faktiskt piss väder...boaring :c hoppas de blir soligare väder i veckan! på sistonde har jag typ läst olika bloggar varje dag(SKIT KUL XD) vill tipsa om några bra bloggar! Här är kända bloggar som man kan läsa: kissies.se, fokis.se, kenzas.se, NELLIEBERNTSSON.SE även om jag är äldre än henne så tycker jag hon är en grym tjej som vågar säga vad hon tycker o tänker! (underbara nellie :D) nu ska jag tipsa om ngr bloggar som mina kmps har: lovelifenow.devote.se, HAHA de finns mer menhar glömt bort va dom heter? :( heh jaja jag vet! JAG HAR DÅLIGT MINNE...JEPP..NT SKRATTA! nu ska jag slappa lite o käka varma mackor! Puss puss! Ha en bra kväll.KRAMIZAR Elin! Ses hörni...:)

Av sötnosarna - 14 juni 2012 16:39

yeees imörn så slutar vi skolan o har sommarlov xD de ska bli så jäwla gött. Med sol, bad, chill, kmps...haha ja osv! har precis målat mina naglar som matchar till min klänning, som jag ska ha på mig! Yeeeepp, idag städade vi mest i skolan o typ...he kladdade massa på tavlan, de va skit kul!Ses! //Elin! Puzz på er! :)

Av sötnosarna - 10 juni 2012 18:32

Sitter här o chillar medans jag tittar på min favo-serie: gossip girl!Imörn drar jag med min klass t Liseberg :D ska bli så jäkla fun. Aa bloggar mer i kväll. Hejdå göllungar x] / Elin

Av sötnosarna - 10 juni 2012 17:51

tjena :)

idag har jag spelat match. Vi förlorade med 2-1, som egentligen skulle vart 1-1, för att det ena målet dom gjorde var efter en offside. Men så tyckte tydligen inte domarn, lololol. quuuuuu!

och igår åkte vi till kusten, med kompisar. Sjukt kul, hade vi! :)

och i fredags var bara en mysig hemmakväll, med bara mamma då, för pappa och min kära (HOSATTACKKKKKKK') broder, hade redan åkt till kusten. Rätt mysigt att bara va själv med mamma och glo på tjejfilmer (a

Sen imorrn då, så drar vi 6or (blivande 7or) till götlaborg! ahah, Lisebergggg ♥

så slutar vi ju på fredag med. Detta blir nog en toppen vecka! ;)


ha det såbra, och sköt er nu dom sista veckorna ni har kvar, och ni som redan har lov; ja, görwhateveryouwantdudes'

Nu blir det att titta på film, hela natten! åker inte förrän tolv imorrn (yy

HEJDOO, POSSEN.

//Ellen

Av sötnosarna - 7 juni 2012 19:43

Hallå? vrf äre så jäwla kasst väder varje dag..så boaring :( de e ju juni now, de e meningen att man ska gå i shorts, linne o de ska va varmt och soligt självklart! idag regnade de, min cykel blev verkligen..haha nämen serri: skit blöt! aja hoppas de blir soligt på måndag när jag drar till Liseberg med min klass! Ses, o hare gött!//Elin :)

Av sötnosarna - 5 juni 2012 16:08

tjenaaaa igen, jag råkade trycka på spara inlägget flera gånger, så inlägget kom tre gånger! Ops..hehe aa, jag e lite klumpig av mig! men ville bara säga de, så ni nt undrar varför inlägget är tre gånger! jao, ha så gött!//Elin, den klantiga...hahaha!

Av sötnosarna - 5 juni 2012 15:56

hääjj, idag va jag som vanligt i plugget mä mina bästa vänner! startade dagen med syslöjd, rast och musiklektion xD..sen typ vid kl:11.00 åkte vi in till Vara, för att besöka våran skola vi ska gå på efter sommarlovet! skolan är mysig, vi fick bland annat se våran hemvist, som ligger på övervåningen med 3 st klasser! yäpp vi åt oxå i deras matsal..vi blev typ guidade runt plugget och vi fick även se en powerpoint om skolan! Längtar efter vi ska börja där, för den skolan verkar skit bra o dom eleverna som går där, säger oxå att de ä en bra skola! <3 hoppas de bli bra! Följ våran blogg, plzz?//sötnowzarna..he från me//Elin :).

Av sötnosarna - 5 juni 2012 15:56

hääjj, idag va jag som vanligt i plugget mä mina bästa vänner! startade dagen med syslöjd, rast och musiklektion xD..sen typ vid kl:11.00 åkte vi in till Vara, för att besöka våran skola vi ska gå på efter sommarlovet! skolan är mysig, vi fick bland annat se våran hemvist, som ligger på övervåningen med 3 st klasser! yäpp vi åt oxå i deras matsal..vi blev typ guidade runt plugget och vi fick även se en powerpoint om skolan! Längtar efter vi ska börja där, för den skolan verkar skit bra o dom eleverna som går där, säger oxå att de ä en bra skola! <3 hoppas de bli bra! Följ våran blogg, plzz?//sötnowzarna..he från me//Elin :).

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards