Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Hola

Av sötnosarna - 7 april 2013 14:13

Hej alla godingar! :)Det var ett tag sen ju men har bestämt mig för att försöka börja blogga igen, är i en period där jag känner för att blogga! Men hur har ni haft det i påsk? Själv har jag mest slappat och fräckt i mig massa påskgodis, och bara haft det mys. Ni får gärna kommentera vad ni gjort på påsklovet för är sjukt nyfiken. Tiden har gått ganska snabbt tycker jag, och snart är det sommar. ÄNTLIGEN ! Har många planer på vad jag vill göra, och ska även kanske va med på en cup i Uddevalla, som heter Oddebollen. Har ni hört talas om den? Iaf, den ser jag fram emot eftersom vi ska spela så mkt fotboll. Ah, idag så tränade mitt lag med killarna, jadu det var grymt kul fast ganska varmt :/ uschhh..men känns bra när man tränat och har en skön feeling. Imorn är det skola som gäller, så ska även passa på att plugga lite nu. Hörlurar öronen på det blir bäst. Hoppas ni gillar att jag är tillbaks för ska försöka att göra så gott det går. Vi ses babes! :) //KRAM FRÅN GANGSTERN, HAHA ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards