Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Kapitel 6- Only you

Av sötnosarna - 2 december 2012 12:53

Personen drog i min arm och viskade i mitt öra: kom, skynda dig. Jag blev inte rädd för kände igen rösten. När vi kom ut ur klubben såg jag i lampans ljus att det var Louis. Jag stannade plötsligt till på gatans kant:-Vad i hela friden gör du här?! Frågade jag, Louis. Han granskade mig upp och ner.- Jag...hm...sa han.- Va? - jo men känner den där killen som ja...klängde på dig.- ja..och?-Han brukar oftast va ganska våldsam eftersom vi uppträtt på den klubben. Har sett honom klänga på massa tjejer och egentligen så skulle vi uppträtt idag men det blev inställt eftersom Niall är sjuk. Din kompis hade berättat att ni skulle till den klubben idag och då tänkte jag att det var säkrast att jag gick hit och kolla läget bara. Louis mötte min blick. Jag log och märkte att jag rodnade.-mm tack Louis, ingen har någonsin vart så omtänksam mot mig. Louis harklade sig lite och tittade bort.-Jag är väl en hjälte, haha! -Men asså tack för du hjälpte mig bort från där äckliga gubben, det betyder mycket att du gjorde det! Louis blev tyst och mumlade ingen orsak. Vi tittade på varandra och jag kände hur varm jag var inombords. Tillslut sa Louis:-kanske ska vi gå tillbaka och se hur det är med Moa? Jag tittade på honom och nickade. När vi kom tillbaks blev vi förvånade för Moa hade inte märkt att jag va borta. Istället så satt hon och hånglade upp någon kille i baren. Jag och Louis tittade på varann och skrattade. Eftersom jag inte ville störa Moa när hon kysstes våldsamt med en kille så gick jag och Louis till dansgolvet. Han drog fram sin hand:- vill du dansa lite? Jag lade min hand i hans och viskade fram ett ja. Vi dansade länge, kändes som flera timmar även om det bara var i 10 minuter. Efter att Louis lagt sina händer runt min midja lite hårdare, kände jag att jag blev lite nervös. Han märkte såklart det men böjde sig fram och viskade:-Slappna av, jag ska inte göra dig illa. Jag blev lugnare och sjönk längre in i hans famn. Han luktade vanilj. Jag la mitt huvud på hans axel och suckade. - vad är det? sa han. Jag lyfte mitt huvud så vi var panna mot panna.- Du är så fin! Han skrattade. - vadå? Han log ett större leende än förrut.- Det är du med! Jag kände fjärilar i magen och det var en konstig känsla! Hade jag börjat att bli kär i Louis? Eller vad är de med mig? Hur kunde jag känna så starka vibbar för någon som jag inte ens känner? Jag kände en panik stiga och jag tappade greppet om Louis och snubblade på mina klackskor och fall baklänges. Det sista jag såg var Louis som skrek något, sedan blev allting bara svart!KOMMENTERA VA NI TYCKTE OM KAPITLET, DÅLIGT ELLER BRA??!! ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards