Direktlänk till inlägg 5 december 2012

...

Av sötnosarna - 5 december 2012 14:10

Just nu finns det många tankar, då kanske ni tänker hmm..om vadå? Jo det ska jag berätta. Jag är bara så himla trött på sådana människor som måste inse att dom måste växa upp, att slänga ut onödiga kommentarer är bara så jävla omoget !! Tänk efter lite innan ni öppnar era munnar, finns folk som stör sig på det..En annan sak är att fattar inte mig på personer som först snackar med en och yada yada, då känner man sig SPECIELL. Man tänker, gud den här personen är sååå nice asså och man har vart lite tveksam på den ibland även om man är bästa vänner, för ibland så har den föredragit andra före en själv och det sårar en enormt mkt. Men aja till saken, jo nu när man snackar osv...sedan kommer man till plugget o träffar andra, så självklart går den till dom och bara lämnar en, är det en vän undrar jag? För om det är de så borde den ändra på sig, man kan inte bara skita i en och sen bara låstas att INGET har hänt. Som om man är andrahandsval, lixom vad är det för sätt att uppföra en på? Om inte dom personerna ändrar på sig så kommer jag inte lägga mer tid på dom utan försöka att va med andra, de är inte att man är mobbad men detta kan hända någon gång. Jag ska stå upp för mig! INGEN, fattar ni? Detta som jag berättade är det VÄRSTA man kan göra, så försvinn ifall du gör så en gång till. Är bara sjukt trött på att man gör så, va inte en sån egoist! Kolla dig omkring och se hur andra reagerar. Right. Detta va allt, vill inte prata mer om det här. Jag blir bara ledsen..jävla idioter. Just nu betyder NI nothing, hör ni? Jaa, ni betyder ingenting längre för nu har jag sett era riktiga ja. Läs detta och förstå hur jag menar eller tyck att jag är en tönt och försvinn för evigt.

 
 
Ingen bild

Frida

7 december 2012 17:19

hej!
ja vet vad du menar, det har hänt mig med.
sluta HELT att vara med dom, dom förtjärnar inte din tid
glöm dom helt och börja om pånytt med helt nya vänner.
om dina vänner kanske är poppulära eller något så ska du verkligen inte vara med dom bara för de. de va ja och de ångrar jag. du har kanske hamnat i fel gäng och då är de ba att va me andra ist. eller är dom kriminella elr nått? eller bara allmänt dumma? SKIT i dom i viket fall!
hoppas de löser sig
kram ♥3

sötnosarna

8 december 2012 19:07

Hejsan!
Tack för dina råd, vi får se hur jag gör. Jag har inte precis hamnat i ett fel gäng, dom är inte precis populära...eller jo typ. Men jag vet inte vilka jag ska va med. Haha, nej dom är absolut inte kriminella(inte vad jag vet) Dom är bara skit dumma ibland men det löser sig väll! Ska försöka att skaffa andra vänner men det är lite svårt..Hoppas det löste sig för de som hände dig med! :) Kram

 
Ingen bild

Frida

11 december 2012 19:29

Hej igen!!
det finns ALLTID andra att va med..du behöver inte va med några i din klass om du känner att de inte finns nån som du passar me. va med folk från andra klasser som du tycker värkar snälla!
tänk inte på va andra tycker, gör som du vill!
ingen förtjärnar att va med dumma folk, och spec inte du!
du gör ju som du vill men jag tycker iaf att du borde skita i dom.
hihi yes de har redan löst sig! jag är med några as sjyssta som mitt förra gäng kallar "töntar". men dom är jättesnälla:]]
kramiz

sötnosarna

12 december 2012 16:51

Heej!! ;)
Aa, det kan jag göra men jag venne känner mig lite vilsen. Idag var jag med några andra oså men det känns ju inte precis jätte bra för de känns bara som jag tränger mig på dom, fast dom är ju snälla men ändå. Härom dagen blev jag så ledsen inombords att jag nästan började lipa eftersom jag blev själv,men som tur så frågade jag några andra om någon av dom kunde va med mig och det gick bra! Men det hjälper inte, dom är 4 så vi blir ojämna. Så ifall jag ska va med dom så blir de svårt :/ frästen så känns det som en tjej där inte tycker om mig( jag tycker inte om henne ) Men jag ska försöka och va med andra men vi får se hur det blir! Tack för ditt tips. Men det känns värdelöst just nu eftersom jag åker buss till skolan och får JÄMT sitta själv, jag fattar inte. Jag har inte gjort nått men ändå sätter dom sig inte med mig. Jag blir bara så förbannad att jah ska sitta själv som ett fån. Det är inte kul längre,, dom tror att de säkert inte gör nått om hon sitter själv, men det är jobbigt även om de kanske låter lite töntigt att jag tycker att de sårar mig men de är inte kul. Försökt få upp självförtroendet och skita i dom och va stark även om jag blir dissad men det är svårt..känns som jag inte har någon bra vän, jo förutom en men hon kan oxå dissa mig ibland eller bara gå till nån annan när hon o jag står själva. Jag är trött på det här. Frästen kan du ge mig din åsikt, om du tycker att jag ska sluta att ta följe med en så kallade vän för vi sitter ändå inte tillsammans i bussen för ja vi tar följe till busshållplatsen(vid et torg) men det känns lite onödigt. Vad tycker du? Det blir ändå pinsam tystnad om vi sitter ihop och då är det alltid just jag som ska börja prata, ååh va iriterande. Blir väldigt glad när du kommenterar o stöttar mig. Va bra att du har det bra oså men just nu så känns det jobbigt för mig.. Kram
// Elin ;)

 
Ingen bild

Fridis

12 december 2012 18:39

heej ;);)
bra att du va med andra! nejdå jag tror bara att de känns så för dig. annars skulle dom säkert säga det ju!! men skit sak samma om ni blir fem, det spelar ingen roll!! om man ska va två o två elr nåt så finns de alltid nånannan snäll att va me!
okej..sitter dom andra ihop o du själv? jag sitter oxå själv men ja tkr de är ganska skönt! jag bryr mig inte om de.
de där me att din kompis går ifrån dig, vet att de kanske känns jobbigt men om hon har flera andra kompisar måste hon ju facktiskt få prata me dom me utan att du blir ledsen elr sur♥
tja, om du inte vill ta följe med henne ska du nt göra de!! men ni behöver inte bråka o va ovänner bara för att ni slutar umgås, utan ni kan ju fortfarande va trvliga oså med varann även om ni nt gillar varandra!:):)
de känns snart bättre, va inte med dom dumma de är de ända jag har att säga!
//Frida

sötnosarna

12 december 2012 18:57

Hej!
Mm, aa tyvär så sitter dom tillsammans och jag själv men det gör faktiskt inget, ganska skönt ibland! Ja, du har absolut rätt! Jag får respektera att hon vill umgås med andra också, det får jag helt enkelt acceptera. Ja..men tror inte att jag kommer va med dom som om dom vore mina bästa vänner, kanske jag ska va med dom när jag känner mig som mest ensam eller ja ledsen, vi får la se hur det går! Men de ordnar sig nog( hoppas jag ) Asså jag venne om jag vill ta följe längre, det får också bli en sak att fundera över. Tror det kommer kännas konstigt ifall jag går själv men aja..Såklart jag inte ska va dum om vi slutar att ta följe, en sån elak person är jag inte. Men det som känns mest är att jag o den kompisen jag tar följe med, har glidit ifrån varandra lite nu när vi börjat 7:an oså..eftersom vi är med andra o då känns det som om vår vänskap inte är så viktig längre..men det är bara tankar. Tack för dina åsikter! :)
// Elin

 
Ingen bild

Olivia

15 december 2012 11:12

Hej! När jag läste detta blev jag riktigt arg. Såhär ska ingen behandlas! Själv har jag varit med om precis samma sak. Jag började vara med andra och det kändes konstigt i början, men sen kändes det bara mer och mer naturligt. Idag är det mina nya bästa vänner. Men dom andra jag va med förut, pratar jag bara med ibland. Allt blev mycket lättare efter jag lämnade dom, och jag tycker nog att du borde prova samma sak. Att lämna dom, alltså. Dom är inte värda att fortsätta umgås med! Tänk på allt taskigt dom har gjort och tänk: är dom värda det här? Och jag antar att svaret är nej. Att dom går ifrån dig kanske är ett tecken på att dom inte gillar dig lika mycket längre? Så var det iaf för mig. Det blir ju jobbigt för både dig och dom om ni skulle fortsätta umgås. Du bestämmer helt själv, men jag tycker lixom att du förtjänar bättre. Hoppas det löser sig!
Kramiz från Olivia

sötnosarna

15 december 2012 15:36

Heej!
Jag kan förstå att du blev arg för det som jag skrev..Vad bra att det löste sig. I fredags så blev jag dissad igen( på idrotten ) man skulle gå ihop två o två och jag blev ensam fast som tur var så frågade 2 st om jag fick va med dom igen( frågade dom förra idrottslektionen oxå) jag märkte att dom ville inte va med mig för dom sa kan du inte va med någon annan osv. Det gjorde ont, det är svårt att beskriva men hoppas du förstår. Men tillslut så gick det typ ändå. Jag trodde dom var snälla, men nu så visade dom också att dom ville va själva. Jag vet inte vad jag ska göra längre, detta händer mer oftare och jag mår bara dåligt av det. Det är faktiskt sant, det finns INGEN jag kan va med. Jag känner mig ensamast i världen, bland annat när jag sitter själv i bussen o ser alla andra sitta med nån annan, som de skrattar med. Jag är inte mobbad, men jag är ensam. Tack för dina tips, blir glad för att någon bryr sig. Du är en människa som verkar snäll. Tack :) Kram från mig!
// Elin

 
Ingen bild

Olivia

16 december 2012 18:08

Va inte ledsen, det löser sig säkert. Följ bara ditt hjärta :)
Kram från Olivia

sötnosarna

16 december 2012 19:47

Lätt för dig att säga, du har iaf vänner som inte bara lämnar dig. Du förstår inte hur det känns men tack ändå. Kram
// Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards