Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Era åsikter & tankar

Av sötnosarna - 22 december 2012 13:18

Kommentera gärna mitt deepshit inlägg, jag behöver just DIN åsikt. Vill gärna veta va andras tankar är om det. :) så sätt igång att kommentera.// Elin

 
 
Ingen bild

Maja

22 december 2012 17:39

Lämna dom som dom lämnar dig och va med andra. Men vad du än gör, va inte med dom!! Visa att du är stark och klarar dig utan dom..
Va inte med dom någonting, inte ens på raster, lektioner, matsalen, fritiden osv..
Detta var lite grann utav mina åsikter!! Ha det bra hoppas de löser sig..lyssna gärna på mina råd! Kramkram hehe ;-)
Ps..god jul!! :-)

sötnosarna

23 december 2012 09:23

Jag vet att du tycker så och så kan jag känna ibland, att jag bara vill lämna dom. Men det är inte så lätt, ibland är dom schyssta men ibland dissar dom en. Och jag är så orolig när jag kommer på tanken va dom ska tycka när jag gör det och sen vilka jag ska va med sen. Vet att många säger att det ALLTID finns någon att va med men de är fel. Jag har försökt att visa vissa personer att jag vill va med dom men de verkar som dom inte vill det, då blir jag osäker..då kommer mest tanken upp att om jag lämnar dom blir jag helt ensam, foreveralone typ. Jag ska fundera på detta men kan ta ett litet tag att fundera över att jag ska göra det rätta. Men är så sjukt tacksam för din åsikt o det hjälpte mig lite faktiskt. Tack igen! :) God jul på dig med! kram :]
// Elin

 
Wilma

Wilma

22 december 2012 17:54

Jag älskar din åsikt! Falska människor kan dra åt helvete! Fin blogg!

http://Wilmaholgersson.devote.se

sötnosarna

23 december 2012 09:16

Åh va kul att du tycker samma som mig. Tack så mkt! :) Du har oxå en fin blogg!
// Elin

 
Ingen bild

Maja igen

23 december 2012 13:08

Jag vet att de kanske inte allti finns nån att va me..men jag tycker inte att du ska slösa din tid på dom även om dom är snälla ibland!!! Tänk inte på va dem kommer tycka om du lämnar dem, dom värkar ju inte bry sig om va du tycker när dom lämnar dig!! Kul att jag kan hjälpa dig, mobbning är de värsta som finns!!
Ha en god jul, och ett gott nytt år!! Hihi, kramkram!! :-D

sötnosarna

25 december 2012 18:50

Ja, du har rätt. Du skrev att mobbning är det värsta som finns men jag är inte mobbad utan de är bara att dom dissar en eller nått annat. Men tack för din åsikt! :) God Jul på dig med! kram
// Elin

 
Ingen bild

Josefine

23 december 2012 13:49

Men varför skriver du hela tiden om att man ska stå upp för sig själv, och tro på sig själv, om du ändå inte gör det själv. Lämna dom där så kallade "vännerna" då, om du känner att du blir dissad hela tiden, men be inte om råd om du ändå inte vill följa dom!

sötnosarna

25 december 2012 19:11

Sanningen är att det är svårt helt enkelt, så nu vet du. Tack för din åsikt men ska tänka på saken typ..
// Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards