Alla inlägg den 26 juni 2013

Av sötnosarna - 26 juni 2013 18:32

Startade dagen med go frukost, jag verkligen älskar yoghurt & müsli. Stavas det så? Haha iallafall, sen så la jag mig i soffan framför tv:n och zappade lite mellan olika kanaler. Därefter gjorde jag mig i ordning som vanligt, passade även på att plocka undan lite saker i mitt rum eftersom jag har typ förmågan att stöka till allt så lätt. När någonsin kommer det bli ordning på mig? Som tur är så har jag lättare att städa till go musik, och det går mkt fortare då. Så jag ägnade förmiddan åt att rensa ur mina bokhyllor, damsuga under mitt skrivbord osv. Fatta hur skön feeling det var efter, att ha städat klart allt. Lovar er att inte städa mer idag, haha ;) Tråkigt nog så öser det ner med regn idag, fucking summer. Så himla typiskt! :s Men jag ska iallafall göra det bästa av situationen, ska nog dra mig under filtar & kuddar och se en bra film och dricka en kopp varm choklad, oså bara ha det myyyys! Ha det så bra ni med!Puuuss! / Elin

Av sötnosarna - 26 juni 2013 00:34

Ska nu ta o hoppa i min säng för är sjukt trött, har inte gjort så värst mycket idag mest chillat och tagit dagen som den kommer. Skulle egentligen ut på en springrunda förrut men ni vet, jag var för seg för det idag. Man blir ju det när man sover länge & nästan inte gör nått typ. Så det får bli träning imorn istället! Sov gott hommies! :) puss&kram!// Elin #trött #och #riktigt #lat

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards