Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela fotboll när jag var 5 och har fortsatt med det, älskar fotboll & det är det jag gör mest. Jag har vart nyss på en cup i Uddevalla med mitt underbara lag, man bodde på ett gymnasium med massa andra lag. Tyvärr gick det inte så bra för oss men vi kom 4a tror jag i b-spel. Cupen höll på i 4 dar, det var oxå ett riktigt disco inne i stan som alla var bjudna på, det var bland annat en proffesionel (ursäkta stavningen) dj o riktig bar, det var sjuuuuuukt mkt folk o as varmt, men go musik vare. Såklart så var det massa snygga killar där, oså var det sjukt kul eftersom många randoms sa hej eller vinkade o sa "tjena brudar", ja ni fattar. Iaf även om vi inte vann cupen så var det en stor upplevelse & minne för livet! Men måste erkänna att det sög när vi spelade vår sista match o det blev 2-2, fortsatte med straffar o motståndarna vann med ett mål mer än oss, but that's life. Så ni förstår nog att fotboll betyder mest för mig! Om ni vill veta mer om mig, checka min ask http://ask.fm/ElinEwaldTosse

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards