Alla inlägg den 23 februari 2012

Av sötnosarna - 23 februari 2012 21:00

HEJ. Jag sitter och bokstavligt talat DUUUNKAR till One Direction! Ooooomg, jag kan bara inte sluta! :o ♥

Har suttit och lyssnat på samma låtar i ca..2 timmar nu :3 ♥

Men åh. Dom går ju bara inte att tröttna på, righhht? :D

Haha. Nämen. Nu sätter jag mig troligen i vår sköna soffa, och kryper under en skön filt, eller nåt. Och käkar nåt gottigt :3..(för er som inte märkt det, så gillar jag att äta) ;) ♥

hyhy. Auoopp. Blir troligen inget bloggande för min del imorrn, för jag har som sagt fullt upp (*inlägget nedan*)

Men ni får ha en bra fortsatt kväll, kära läsare ;]


poss & kram //Ellen §

Av sötnosarna - 23 februari 2012 19:34

Hellu.

Idag har jag vart i skolan. Hade kortdag som vanligt på torsdagar. Sjukt skönt! Slutar 13.25, Haha :D ♥

Just nu sitter man med datan i knät och chillar framför tv:n, och dunkar till One Direction, som vanligt.. o:

Huhu, ska nog ta och käka lite, snart..har precis kommit hem från "stan" och är vrålhungrig!

Oh yee. Imorrn är de fredag och då ser dagen ut såhär:

08.10 skoooolan.

14.20 slutar skolan :d

15.00 fotbolls träning!

16.15 slutar träningen! :d (slutar egentligen halv fem, men imorrn ska vi på discoo, så då slutar vi lite tidigare)

16.15 Kuuuta hem!..eller så kommer Mammsen och hämtar mig ;)

17.00 hemma hos Elin, om jag inte dröjer allt för länge med duschen, och allt! c;

18.00 diiiisco!

22.00 *trött chey* åker hem från discot, och slänger sig i soffan där hemma!

23.00-00.00 soooooova ♥


Hahaha, aao. Så ser dagen ut för mig imorrn! ;) ♥


puuuuuussss & kraaaaam skuuuuuumbanaaaaaan, //Ellen §

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards