Alla inlägg den 29 februari 2012

Av sötnosarna - 29 februari 2012 15:37

//ELLEN ♥

 
Av sötnosarna - 29 februari 2012 15:28

Hahaha, hej igen! :dd

Datan cepade, så jag råkade antagligen klicka liiite för många gånger!

sorry för de där :s ♥



Puss & Kram ♥

Av sötnosarna - 29 februari 2012 15:17

Hemma efter ännu en skoldag! Nu sitter man och pluggar Nogre & Danmark inför ett prov på fredag. Hahahaha, tröttnade på att bara sitta där & läsa, så..hihu, jag tog en liten paus ;)

Jahaja, idag är de skottdagen, & om 1 ynka liten dag, så är det våååår! :DD ♥

fast..iochförsig, så känns det som att det redan är vårväder..här iallafall!

Känslan man får när man går hem i en enkel tröja, & nästan svettas ♥

Huhu. Men idag ska jag & Elin till bibblan, så vi får se om de blir nåt bloggat sen :d ♥


//Ellen.




 

  Olalala! :dd ♥

Av sötnosarna - 29 februari 2012 15:17

Hemma efter ännu en skoldag! Nu sitter man och pluggar Nogre & Danmark inför ett prov på fredag. Hahahaha, tröttnade på att bara sitta där & läsa, så..hihu, jag tog en liten paus ;)

Jahaja, idag är de skottdagen, & om 1 ynka liten dag, så är det våååår! :DD ♥

fast..iochförsig, så känns det som att det redan är vårväder..här iallafall!

Känslan man får när man går hem i en enkel tröja, & nästan svettas ♥

Huhu. Men idag ska jag & Elin till bibblan, så vi får se om de blir nåt bloggat sen :d ♥


//Ellen.




 

  Olalala! :dd ♥

Av sötnosarna - 29 februari 2012 15:17

Hemma efter ännu en skoldag! Nu sitter man och pluggar Nogre & Danmark inför ett prov på fredag. Hahahaha, tröttnade på att bara sitta där & läsa, så..hihu, jag tog en liten paus ;)

Jahaja, idag är de skottdagen, & om 1 ynka liten dag, så är det våååår! :DD ♥

fast..iochförsig, så känns det som att det redan är vårväder..här iallafall!

Känslan man får när man går hem i en enkel tröja, & nästan svettas ♥

Huhu. Men idag ska jag & Elin till bibblan, så vi får se om de blir nåt bloggat sen :d ♥


//Ellen.




 

  Olalala! :dd ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards