Alla inlägg den 27 februari 2012

Av sötnosarna - 27 februari 2012 19:15

Heeej kära bloggläsare. Imorrn, så fyller Elin 13! :D ♥

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!

JAVISST SKA DU LEVA, JAVISST SKA DU LEVA, JAVISST SKA DU LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅR! grattis, hun! :* ♥

Och jaa. förlåt för att vi inte har skrivit så mycket, det tar emot att säga att de inte kommer blir spec mycke mer denna veckan för min del. Jag har sjuuukt mycket att göra, men jag kände att..aa, ett grattis inlägg måste man väl få hinna göra? :) ♥

Hm, aa. Jag återkommer antagligen mer på Lör/sön eller nästa vecka! :) ♥


HADE BÄST FLODHÄST! :d ♥


Pussss, Ellen §



  

..förlåt för suddig bild*

Hahaha, GRATTIS Elin! c: ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards