Alla inlägg den 2 mars 2012

Av sötnosarna - 2 mars 2012 16:30

Heejhå! :)

Har nu kommit hem från skolan och har hunnit fika lite. Nu sitter jag och checkar fejjan och lyssnar på lite go' musik! :D

Fett skönt att det är fredaaaaaaag ♥, skönt, nu kan man äntligen andas ut, och glömma alla jobbiga läxor.

Idag sker inget speciellt, mer än mys framför tvn :d

Imorgon däremot, ska jag sova över med min kompiisss som heter Stina ;)..eller aa, "sova" över.. ;)

Åh, juste! imorgon åker Linn till Teneriffa och jag kommer sakna dig sjukt mycket! ♥

Hoppas att du får det bäst! Huhu, ska skicka sms all day, all night! >:) ♥

här sitter nu en riiiktigt avundsjuk tjej, kan jag säga! men, du kommer få fett kul! :D

Älskar dig, Linn :*

Jaha, finns inte så mycket mer att säga :r

Eller jo, HAHAHAH, jag såg ett riiiiktigt bra skämt på fb;

Pappan: Spring min son, huset brinner!

Sonen: Okej, ska bara skriva det på facebook.

Pappan: Okej, tagga mig!

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jag har lite dålig humor, men aja! :D



Ha en skön helg nu, så hörs vi kanske senare eller imorrn! :)

//Ellen ♥

Av sötnosarna - 2 mars 2012 16:14

Halloj allesammans!Idag ska jag berätta om Min DAG.......7:går upp för att göra iordning mig till plugget.8:10 min första lektion börjar å det är TRÖÖKIT..9:40 en liten rast!!! :-) 10:00 lektionerna börjar igen <3 11:40 dags att äta LUNCH =)Tills klockan halv ett har jag lunch-rast12:30 lektion startar!!!!14:00 plugget slutar(ÄNTLIGEN)14:25 är hemma å snappar...... :-D15:00 Äter sedan ett nyttigt o bra hemmamål(viktigt)16:00 gör läxorna....... SKARIN :-o 17:00 käkar Middag med familjen......20:00 tittar på Top Model sverige!!!!!!!!22:00 ä jätte trött och somnar nästan DEss23:00 sover fortfarande :-) Sen ä dagen sluut... Hoppas att ni följer denna blottFör det skulle va coolt :))BYE BYE....... Många pussar o kramar från syndarna//Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards