Alla inlägg den 9 mars 2012

Av sötnosarna - 9 mars 2012 15:18


skolan; CHECK.

De innebär att de äntligen, efter en veckas slit i skolan, är freeeeeeedag ♥

Har fotbolls träning just nu egentligen, men eftersom att jag är förkyld och helt..aa, jag kan typ inte prata, nästan' så skippar jag träningen idag. Lite synd, för jag kunde inte komma förra veckan heller. Saknar fotbollen som fan. :c

Menmen. De är som de är, även fast de suger, javet.

Och varför i hela friden ska den komma snö nu?! När jag som allra mest ville ha vår, så att man kan gå i typ bara en liten tröja..tack, tack. Det gjorde min dag! absolut! -.-

Nu ska jag nog fejja runt lite, och sen går jag nog ner och tar en kopp varmchoklad och en macka, är jätte hungrig eftersom jag typ inte åt nåt i skolan.

Det var kyckling & currysås med ris, och jag hatar ris.. ;3

Aja, nu ska jag inte sitta och låta er läsa maaasssor av min onödiga fakta! ♥



Ha't bra, så skriver jag kanske senare igen :* ♥


P & K, Ellen §

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards