Alla inlägg den 21 mars 2012

Av sötnosarna - 21 mars 2012 18:22

Nu har man kommit hem, och sitter just nu vid datorn. Kollar runt på lite olika kända bloggar och lite annat skojjsigt!

Fejjan, youtube oooch så vidare!

Ska alldeles strax sätta mig med de sista läxorna. Sen ska jag nog läsa litegrann. Är rätt hungrig nu med, för hann bara äta en panpizza vid tre. Tänkte beskriva lite om mitt utséende här nedanför! Läs om ni vill ;)

• Ljusbrunt hår. Nästan lite typ guldaktigt.

• Bruna ögon

• Hel svensk ;)

• Rättså smal c:

• min klädstil är rätt neutral..gillar färger som svart, vitt, beige, ljusrosa mm. Fast pastell färger är också sjukt snyggt!
Aa, haha. Inte så värst mycket..men de gav er kanske en liten uppfattning om hur jag ser ut? ;)

Puss&Kram //Ellen ♥

-

Av sötnosarna - 21 mars 2012 16:30

Hejsansvejsan!

Nu gör jag inget särskilt. Sitter och går igenom lite läxor :p

Ska snart trampa bort till bibblan.

Blir inte ett speciellt långt inlägg, för jag har rätt bråttom. Ha de bra, och fortsätt gärna kommentera och ställa frågor!

Hejdå gullungaaaaar :*

//Ellen ♥

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards