Alla inlägg den 8 mars 2012

Av sötnosarna - 8 mars 2012 16:19

Hejsan allihopa! :)

Idag är det torsdag, och jag mår inte så bra..förkyldningen sitter kvar än, och jag har blivit lite hostigare. Inte speciellt kul, nä ;o

Imorrn är de ju iallafall fredag, ska bli skönt med helg..ska inte göra nåt speciellt, mer än att troligen åka till kusten på lördag. Ni får ju deffenitivt inte missa melodifestivalen då! :D

Nu på lördag är det ju final och allt! vem hejjar du på? skriv en kommentar om du har lust.

Mina favoriter är nog ändå Danny med låter "Amazing", David Lindgren med "shout it out" och Loreen med "Euphoria". 

Men jag tycker att de va med många bra, speciellt förra deltävlingen! :) ♥

Men liksom..vinnaren här går till Eurovision och då tycker jag att en som förtjärnar att vara där, ska reprecentera *stavning* Sverige!

Ha de så bra, och glöm inte att skriva frågor & kommentarer! Kom ihåg att ni kan fråga precis vaaad ni vill ;)


Ha de gött, peeeeace ♥

//Ellen§

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards