Alla inlägg den 11 januari 2013

Av sötnosarna - 11 januari 2013 18:59

Eftersom ingen kommenterat till min tävling så tror jag att vi lägger den, fast inte om du vill. Vad har ni gjort idag då? Jag har vart i skolan, käkat på typ nått hamburgarställe o sedan jobbade jag & en tjej på Ica, för resegruppen. Det var fett jobbigt för att vi jobbade ju direkt efter skolan, alltså 16.00-18.00 och typ vid fem så bara det öser in med folk så det blev lite hetsigt att packa påsar åt alla. Vissa hade as mkt mat men som bara gav mig typ 2 påsar, jag menar hur tänker ni eller? Tror ni verkligen att all mat ska få plats i bara 2 kassar. Gud så störande när det blir så, vill bara skrika eller nått. Men ja, det går ju inte..haha :) då skulle folk tro att jag var en idiot eller något. Sen kom jag hem, käkade middag o nu så sitter jag framför datan och bloggar för er. Men hoppas att ni får en go helg, för mig så blir det lite läxor och såklart chill. Men hare bäst! :) xx Kramiiiis// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards