Alla inlägg den 29 januari 2013

Av sötnosarna - 29 januari 2013 16:28

Vill bara tacka personerna som har kommenterat mitt senaste inlägg. Ni verkar va so goa & starka människor att jag börjar undra varför jag inte har dom egenskaperna. Ni skrev så bra kommentarer om vad just ni tyckte om det som hänt mig. Jag vet att jag är en feg människa o som sagt, det är svårt att ändra för jag är osäker på mig själv. Varje dag säger jag till mig själv att va stark men då kommer tanken upp, vad håller jag på med? Va töntigt? Det är ju ändå ingen som kommer bry sig om mig så varför ska ja va stark? Hoppas att jag blir starkare & vågar ta mig till mod att berätta för "dom" hur jag känner. Fortsätt gärna att kommentera vad du tycker om saken (läs inlägget nedanför detta) och ge mig gärna råd om hur du skulle gjort & hanterat saken o varför. Stor kram till alla underbara människor som hjälper mig och ger mig tips. Sååå sjukt tacksam. Puss&kram :D // Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards