Alla inlägg den 20 januari 2013

Av sötnosarna - 20 januari 2013 18:24

Idag har jag pluggat nästan hela dan, inte precis kul. Kom hem för ungefär 5 min sen efter att jag & pappa vart ute o åkt skidor. Haha om jag ska erkänna så gick det sådär, ramlade 3 gånger...men det gick faktiskt bättre i slutet för hade en annan teknik då. Just nu pustar jag ut & väntar på att middagen ska bli kvar. Är egentligen ganska hungrig, blev det utav att jag var ute så länge. Sen ska jag plugga lite till, platta håret & mysa framför tv:n. Därefter blir det att slinka ner i min nybäddade säng. ;) Nu ska jag lyssna på lite musik medans jag väntar på käket. Men ha en mysig söndagskväll. Får se om jag bloggar mer, beror lite på vad jag har att göra. Hejsvejs! Puss&kram <3 :) xx // Elin

Av sötnosarna - 20 januari 2013 10:44

Yo!I mitt senaste inlägg skrev jag ju att ni fick skriva ett gästboksinlägg & med det menar jag som att ni får gästblogga här. Kul va? Ifall ni inte kommer på något att skriva om så har jag några förslag som hjälp. Det kan va något du undrar om mig, en händelse som du minns bäst från 2012 eller bara nått helt annat. Så kom igen nu & skicka in inlägg. Der blir super kul :) xx Juste, om ni har någon fråga om gästbloggningen så är det bara att kommentera!! <3 puss&kram :)// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards