Alla inlägg den 3 februari 2013

Av sötnosarna - 3 februari 2013 16:23

Idag har jag mest slappat & lyssnat på musik. Så sjukt gött att bara ha en läxa tills nästa vecka :D happy face! Vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? Jag tyckte Yohio, Erik Gadd & David Lindgren var dom som var bäst. Era åsikter? Hemma hos mig igår, så hade vi det riktigt mysigt för vi hade en ostbricka med massa goda ostar, kex & vindruvor. Mums! (: sen vill jag tipsa er att prova digestivekex med marabouost! Asså det var så sjuuuuuukt gott! :) tummen upp!! xx Nu ska jag läsa några Julia-tidningar o kolla om det finns några bra skönhetstips medans jag lyssnar på den grymmaste låten ever. --------->Passanger, med låten "Let Her Go" <----------- Så fet låt! Finns knappt ord hur bra den är. <3333 Se ya babes!! Puss&kram :DD // Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards