Alla inlägg den 28 februari 2013

Av sötnosarna - 28 februari 2013 14:25

Rubriken stämmer, right. Det är min födelsedag idag & är nu 14 år, en fjortis haha XD ne skoja bara ju! Idag var jag på vedums skola o träffade alla i projektet. Vi har bland annat sjungit, dansat osv. Vi övade inför kvällen, vet ni va jag snackar om? Det är typ en EROLA fest ikväll ( erola är namnet för projektet ) man ska visst mingla lite, dansa, sjunga & ja sen vet jag inte mer tyvär. Så nu väntar jag på att mamma ska komma hem o då ska hon laga min favvo rätt, sen ska vi baka en smaskig tårta och därefter klockan 18.00 så är det festen som gäller, jepp!! Och så ska man ju själv få lite mer presenter, hihi <3 :D #exited Nä nu blir det att förbereda en outfit till ikväll & fundera ut hur min frisyr ska se ut, men hejdå babes! Puss&kram på er!! :))) // Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards