Alla inlägg den 11 februari 2013

Av sötnosarna - 11 februari 2013 12:45

Tänkt lite på detta länge & mina tankar snurras runt. Kommer JAG bli något stort i framtiden? Det kan man ju inte veta men jag tror att ifall man vet att man brinner för något, så har man nog en framtidsplan. Jag brinner inte för något särskilt, inte än iaf. Men jag tror att det kommer växa fram något som man är duktig på, i allas personligheter. Vissa brinner för att blogga, andra för att laga mat eller sitta bakom ett kontorsbord. Men jag tror att alla lyckas bra i framtiden, ifall man kämpar för det man vill göra. Det jag menar är inte att man ska planera sin framtid, utan med mkt styrka se till att man får göra något som man tycker om. Det tycker jag är viktigt. Att få lyckas i nått som man älskar. Vet att detta kanske var lite hårt att ta i för min unga ålder, men jag tycker att det är viktigt att prata om såna här saker också, istället för bara smink eller mode. För ifall man vill bli någon STOR, så ska man va beredd att få göra vad som krävs. Right? Detta inlägg blev mest om mina tankar & feelings om livet. Vad tror ni? Kommer ni lyckas i framtiden? Vet att det kan va svårt att svara på en sån fråga eftersom man inte tänkt på detta förut, men då tycker jag att ni kan fundera på frågan. Och vad tror NI är meningen med livet? Inte är det väll att festa hela dan lång? Jag vill veta mer om vad NI tycker. Kommer nog ha såna här inlägg mer, om allt möjligt bara för att jag vill höra era åsikter. För det är ju ändå ni som bygger upp min blogg, sjukt tacksam att ni väljer att läsa just min blogg & att kommentera. Ni är grymma <3 Älskar er! Puss&kram :) Hoppas ni fått en annan syn på min blogg, eftersom jag vill att ni ska få större chans att medverka här, på min blogg! Bra ide? Ses senare era sötnosar! (:// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards