Alla inlägg den 9 februari 2013

Av sötnosarna - 9 februari 2013 22:48

Sitter i sängen med musik i hörlurarna & lite snacks. Myspys! Vad tyckte ni om melodifestivalen da? Åhhh jag tror att jag är kär iaf, asså ANTON EWALD?!?!? Han sjunger som en gud+ser ut som en oxå. Stooooor tumme upp, hehe xD nämen han var ju as bra men han gick tyvär inte till final direkt, utan andra chansen..synd men det är bättre än att åka ut så lite nöjd ändå. När det är andra chansen så ska jag fan rösta massor för han SKA till final. Punkt slut. Så nu har jag blivit helt nere i Anton & kommer tyyyp stalka honom, haha ne men dog typ lite när han tittade in i kameran o log. Gud, knappt andades...aja. Har ni haft en bra dag? :D jag har mest chillat & pluggat lite fast det va boaring, inget snack om saken. Så hejdååå sötnosar! Kram :) <3 xx// Elin

Av sötnosarna - 9 februari 2013 16:02

Rubriken stämmer, right? Alla är bra som dom är, inget snack om saken. Är trött på allt snack om att man vill ändra sig & tycker att man är tjock osv. Men vetni? INGEN är perfect, så var bara er själva. Jag menar inte att ni inte ska få gå ner i vikt eller nu vad ni vill förändra. Det budskapet jag vill ha ut är att ni behöver inte ändra er för att passa in. Va bara dig själv & stå upp för dig själv, för då kommer många bli imponerade av eran självsäkerhet o då kommer du bli omtyckt på ett mkt bättre sätt. Har själv tyckt att jag var lite tjock men efter tag kom jag på tanken, vad håller jag egentligen på med? Jag är ju bra som jag är. Jag slutade att tycka att jag var tjock & gjorde saker jag tyckte om istället. För då mådde jag bra! Så tro på er själva & ändra er inte. Ni duger precis som ni är, I promise. Jag vill hjälpa många unga individer att få bort den där tanken att man är ful. Jag har dåligt självförtroende men genom att beskriva mina tankar i ord, desto starkare känner jag mig. Jag hoppas att detta inlägget gick in i någons hjärta, för det jag snackar om ÄR viktigt. Så sudda bort dom där tankarna om vad du tycker om dig & börja inse att DU är en fin människa. You can think you're fat, you can think you're ugly but you and I know that YOU are beautiful, so It dosen't matter what you think about yourself cuz I know the truth & it's telling me that you have a body of gold. #truestory You are beautiful & you always going to be, remember that people! :) <3 xx// Elin

Av sötnosarna - 9 februari 2013 12:11

Då är det lördag som gäller idag då, melodifestivalen är höjdpunkten på hela dan. :) Vad ska ni göra idag da? Jag har fått läxor över lovet, usch. Så tänkte plugga lite, vill egentligen inte plugga på en lördag men desto snabbare som jag fått det gjort, så får jag längre tid att ägna mig åt annat. Så tänkte jag iaf! Asså där jag bor så är det fullt med snö, just nu så snöar det. Helt galet att snön kom tillbaks men aja. Nu ska jag plugga...men vi ses senare. Puss&kram :) <3 xx// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards