Alla inlägg den 6 februari 2013

Av sötnosarna - 6 februari 2013 21:20

Kom hem för typ en halvtimme sen, jag har vart på resemöte & jävlar va segt det va. Fick ett Ica jobb den 16:onde februari (på sportlovet) det ska väll bli gött att jobba lite...:) kollar runt på några bloggar nu & sedan blir det hopp i säng, för drar till skolan imorn. Ses imorn babes! Puss&kram :) <3 xx hejdååååå// Elin

Av sötnosarna - 6 februari 2013 12:12

Är fortfarande sjuk, men är bättre & det är as skönt. Just nu vilar jag med hörlurar i mina öron och tar det lugnt. Ska nog till skolan imorron iaf. Jag fick en kommentar om jag hittat några nya vänner & nej, det har jag inte. Har försökt öppna mig lite mer oså, ja alltså snacka lite mer med vissa som jag inte känner så bra men det går fan segt & det är sååå störande. Jag försöker hela tiden med det är som alla redan har sina bästisar & som om jag är ensam på hela jorden, okej där överdrev jag lite men hur kul är det lixom när ens så kallade "vänner" åker o shoppar+dom går på bio på samma dag, utan mig? Jo för dom gillar väll inte mig för dom frågade ju inte ens mig. Detta.är.fan.helt.hopplöst Detta är inte så lätt som vissa tror så hejdå. Är trött så ska vila nu. Bye.// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards