Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Frågestund! ;)

Av sötnosarna - 5 februari 2013 16:31

Tänkte hitta på nått roligt så tar en frågestund! För att göra det extra kul så får ni även ställa massa knäppa frågor, för jag kommer svara på VARENDA fråga. That is a promise :) <3 så om ni undrar något om mig, eller nått helt annat, så passa på att fråga. Ni har helt fria händer, så fråga på bara. Ses! Puss&kram <333 // Elin

 
 
Ingen bild

hej

5 februari 2013 16:40

Skulle du kunna lägga ut bild på dig själv? Skulle vara kul att veta hur du ser ut!

sötnosarna

5 februari 2013 18:08

Hej!
Jag vet att nog dom flesta vill det men just nu så blir det lite svårt. Jag bloggar hela tiden från min mobil & har ingen android telefon så kan inte lägga ut bild från mobilen. Kan ju iför sig göra de på datan men då måste jag övertala min stora syrra att få göra det på hennes data & hon är inte lättövertalad kan man säga. Så just nu blir det lite svårt men jag ska göra det nån gång, vill även ha trogna bloggläsare som tycker min blogg är bra från mina tankar o åsikter utan att bara gå på utseendet. Men tror dom flesta gör det, och med det menar jag inte att jag är ful eller så. Men tror att jag lägger ut en bild när jag är redo för det & är säker på att ni stannar kvar. Men jag har iaf typ blondt/orange hår, gröna ögon. Hoppas du står ut tills jag lägger ut bild. Men en fråga, förutom att du är nyfiken på hur jag ser ut. Varför är det så viktigt? :)
& sen vad heter du? Haha, kan inte tänka mig att du heter hej.
// Elin

 
iphonebrudarna

iphonebrudarna

5 februari 2013 16:40

Hej! Nu har vi börjat designa gratis headers på vår blogg & vi undrar om du skulle villa ha en? Vid intresse kolla bloggen & i sidomenyn står det hur man gör:)
Lycka till med bloggen, Kramar iphonebrudarna!:)

http://www.iphonebrudarna.bloggplatsen.se

sötnosarna

5 februari 2013 18:10

Hej!
Vad roligt, men nej tack. Jag är tacksam för tipset ändå :) Kram
// Elin

 
Ingen bild

Emilie

5 februari 2013 18:17

Hej, såg att du hade startat frågestund! Jo, jag undrar, hur ser du ut? Du har ju ingen bild på bloggen och det är så svårt att tänka sig hur du skulle se ut och så. Man vill ju gärna lära känna dig liksom, när man läser bloggen. Väldigt nyfiken! Ett stort plus om du lägger ut en bild :)
Kram

sötnosarna

5 februari 2013 19:38

Japp, vet att dom flesta vill det men det kommer om ett tag. Tack för din åsikt! Kram :)
// Elin

 
Ingen bild

Lovisa

5 februari 2013 18:24

Vad är det galnaste du gjort? Ett av dom roligaste skämten du vet? Vad gör du just nu? Hur vill du att ditt liv ska se ut när du blir äldre? En rolig händelse som hände dig när du vad liten? Favorit mat? Favorit godis? Favorit låt? Lite frågor från miiiig! Ha det brao ;)

sötnosarna

5 februari 2013 19:55

Oj vilken svår fråga...det mest galnaste jag gjort är nog att jag råkade välta ner en sån där som massa smycken hänger på, som man kan snurra på. Skulle kolla vad det fanns på andra sidan men snurrade runt för fort & hela den välte. Och den var ganska stor oxå, asså pinsamt...Haha, okej. Vad var det ankan sa till fåret? Svar: flytta på dig Ulla..hehe ganska kasst! ;D Just nu så håller jag på att svara på dina frågor! Hmm, jag vill att mitt liv ska va mer hälsosamt & vågat. Sluta smygäta massa godis o att jag vågar möta mina räddslor, lixom sluta va sån fegis, jämt o ständigt. En rolig händelse som hänt när jag var liten var att hela min familj satt och åt middag, och då var jag så liten att man satt i en sån där trä-stol. Jag frågade mamma vad det skulle bli för mat dagen efter( va en riktig matälskare) mamma svarade pizza & samtidigt brakade min stol ihop så mitt huvud sjönk ner vid bordskanten & alla började as garva. Skrattar än idag, jisses. Det är ett minne som jag aldrig glömmer. Min favorit mat är tacos. Favorit godis är lite blandat, gillar både lösgodis, chips & choklad. Men det får bli lösgodis :D Min favoritlåt just nu är Let Her Go med passanger. Den är så jädra bra, ett tips att lyssna på den. Jag LOVAR att du kommer älska den. Tack för alla dina underbara frågor, sjukt glad jag blir. :) hatten av för dig! Kram (:
// Elin

 
vilma

vilma

5 februari 2013 18:49

kan du göra ett video inlägg någon gång?

http://vilmakarin.blogg.se

sötnosarna

5 februari 2013 19:56

Inte riktigt min grej, men kanske i framtiden! Tack för tipset :) kram
// Elin

 
Ingen bild

Frida

6 februari 2013 08:31

Vill bara ge dig ett tips: du kommer få mycket fler läsare om du lägger ut bilder/videor. Då blir folk nyfikna och vill läsa mer. Om det bara är massa text kan folk tröttna. Lycka till ha de bra!!!!
Kramiizz:3

sötnosarna

6 februari 2013 10:38

Jag vet, men om dom nu tröttnar så får dom väll göra det då. Tack för tipset! Kram :)
// Elin

 
Ingen bild

Ida

6 februari 2013 08:35

Sluta härma Nellie Berntsson, tack.

sötnosarna

6 februari 2013 10:45

Jag härmar ingen, jag är mig själv & skriver mina åsikter o tankar. Och om du nu tycker att jag härmar Nellie berntsson, varför är du kvar då? En självsäker människa skulle lämnat bloggen direkt & tänkt på saken, inte kommentera för att starta nått bråk. Så om du tycker att jag härmar henne, så vill jag att du lämnar min blogg omedelbart. Vill inte ha massa skit från personer som inte känner mig. Det här är mitt sätt att skriva & om du har problem med det, så kan du ge dig av bara. För jag vet mkt bättre själv om det stämmer eller inte. Och det stämmer INTE, så tack & hej.
// Elin

 
Ingen bild

Hanna

6 februari 2013 11:46

Har du hittat några nya vänner än?

sötnosarna

6 februari 2013 12:11

Nej de har jag inte, det är svårt... Är fortfarande med "dom" för är så jävla feg. Kramiz :)
// Elin

 
Ingen bild

Sofia

7 februari 2013 18:15

Hej jag har några frågor!
Hur är din stil? Lägg gärna upp bilder och förklara varför!
Vem är din förebild?
Vilka är dina bästa kompisar?
Har du Twitter eller Facebook? Varför/varför inte?
Tycker du om att gå i skolan? Varför/varför inte?
Kram :)

sötnosarna

7 februari 2013 21:44

Tjo
Mmm svårt att säga nått namn på min stil..men just nu så gillar jag många mossgröna & vinröda t-shirtar. Har en grön jacka just nu med en vit halsduk från Ginatricot, svarta stickade vantar+mina nya bruna kängor. Älskar dom :) Min eller mina förebilder är One Direction för att dom har så bra budskap i sina sånger & att jag gillar deras personligheter. Mina bästa kompisar är Ellen, Emma, Linn, Irma, Elin & fler. Men dom som jag skrev nu är dom som står närmast just nu. Jag har twitter men inte fb. Har inte fb pga tycker inte att det är så nödvändigt+skulle inte haft tid att gå in på det varje dag. Twitter är enklare för bara trycka på en knapp på mobilen så vips kommer det upp. Jag tycker att det kan va lite jobbigt att gå i skolan ibland för är så jävla trött ibland, att jag hellre vill stanna hemma & sova. Men just nu är det väll ok, förutom att man fått läxor över sportlovet :/ tack för alla dina roliga frågor! :) kram
// Elin

 
Ingen bild

Agnes

7 februari 2013 18:30

Vad är det roligaste du vet? Kan du beskriva ditt utseende? Vad har du för mobil? Bästa minnet? Roligaste du varit med om? Hur många gånger har du vart utomlands? Hur många gånger har du vart i Sthlm? Favorit ämne? Syskon? Hur ser det ut i ditt rum? Bor du modernt? Favorit program på tv? Favorit film?
Hehe gnska många frågor, nu har du lite å göra C;
Kramiz diggar din blogg!!

sötnosarna

7 februari 2013 22:08

Det roligaste jag vet är att åka till Liseberg, whieee. Absolut, orange/blondt hår. Är egentligen blondin men färgade mitt hår orange, när jag gick i 3:an & då var det första gången. Nu börjar min vanliga hårfärg växa ut mkt. Jag har lite fräknar & gröna ögon. Jag är normalt smal men tycker själv att jag har för stort ass, haha :) Skäms lite för har så kass mobil, men jag har en xperia x8. Skratta ni :D Mitt bästa minne är när jag flög för första gången, tyckte att det var en sån jädra cool känsla när man kom upp i luften. Oh god, minns som det var igår. Haha, ojoj..svårt. Men det var nog när jag gick in i en stolpe, jag är så klantig, I know. Asså vet inte om det räknas men jag har vart i Finland & Danmark några gånger. Vet faktiskt inte hur många gånger. Sen så har jag vart i Italien en gång, året 2011. Och nu i maj, detta året ska jag till Paris. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards