Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

You are perfect as you are, so just keep being YOU.

Av sötnosarna - 9 februari 2013 16:02

Rubriken stämmer, right? Alla är bra som dom är, inget snack om saken. Är trött på allt snack om att man vill ändra sig & tycker att man är tjock osv. Men vetni? INGEN är perfect, så var bara er själva. Jag menar inte att ni inte ska få gå ner i vikt eller nu vad ni vill förändra. Det budskapet jag vill ha ut är att ni behöver inte ändra er för att passa in. Va bara dig själv & stå upp för dig själv, för då kommer många bli imponerade av eran självsäkerhet o då kommer du bli omtyckt på ett mkt bättre sätt. Har själv tyckt att jag var lite tjock men efter tag kom jag på tanken, vad håller jag egentligen på med? Jag är ju bra som jag är. Jag slutade att tycka att jag var tjock & gjorde saker jag tyckte om istället. För då mådde jag bra! Så tro på er själva & ändra er inte. Ni duger precis som ni är, I promise. Jag vill hjälpa många unga individer att få bort den där tanken att man är ful. Jag har dåligt självförtroende men genom att beskriva mina tankar i ord, desto starkare känner jag mig. Jag hoppas att detta inlägget gick in i någons hjärta, för det jag snackar om ÄR viktigt. Så sudda bort dom där tankarna om vad du tycker om dig & börja inse att DU är en fin människa. You can think you're fat, you can think you're ugly but you and I know that YOU are beautiful, so It dosen't matter what you think about yourself cuz I know the truth & it's telling me that you have a body of gold. #truestory You are beautiful & you always going to be, remember that people! :) <3 xx// Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards