Alla inlägg den 5 november 2012

Av sötnosarna - 5 november 2012 18:58

heeeej, igen kom bara på att jag ville sätta in en länk på världens bästa, finaste, grymmaste, sötaste, osvosv låt;

http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg

älskar den djupt, gråter varje gång jag hör den♥

One Direction, you own my heart

Av sötnosarna - 5 november 2012 18:41

underbara ni! ♥

vi har vart huur dåliga som helst på dethär,& har inte bloggat på..ja, sen i början av sommarlovet! det är rent ut sagt pinsamt. hihi, men sen när Elin loggar in för skojjs skull så har vi fått massor av underbara kommentarer! ♥

så sjuukt kul!♥

det är sånt här som får en att få tillbaka lusten & börja blogga! Så vi får väl se om det blir mer inlägg nu när vi är medvetna om att ni fortfarande besöker oss.

nu idag började skolan, & jag startade den uuunderbaaara veckan med att försova mig! (duktigt, duktigt)

..under lovet har jag vart på en typ shoppingresa med da fämilyyy i budapest! riktigt kul! sen direkt när man kom hem därifrån på onsdagen var det bara att sticka till emma. haha, sen dagen efter gick vi upp typ halv fem, för klockan sex skulle vi sitta på bussen till stooockholm. Hur kul som helst, har vart en fullspäckad vecka som ni kanske märker ;)

skulle vara kul att veta vad ni underbara människor gjort också! skriv gärna en kommentar :)

FÖRLÅT för långt & ointressant inlägg, är bara så lycklig! ♥

puuuusss finaste ni

ps. ni vet att det är jag, Ellen, när det står med vit text haha ;) kyyss!

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards