Alla inlägg den 18 november 2012

Av sötnosarna - 18 november 2012 20:44

Här kommer en till tävling som jag rekomenderar, du kan bli året blogg genom att kommentera att du är med, vad din blogg handlar om och varför just DU ska bli årets blogg. :) jag är med och tävlar, tycker du borde göra det med. För om du vinner så kan din framtid genom bloggandet bli större, och du kan även få fler läsare. Du hittar tävlingen här http://ialicekamera.blogg.seDetta kan du vinna om du deltar i tävlingen: Ett helt eget inlägg(på hennes blogg) med bilder från din blogg, länk till din blogg i inlägget och dessutom en länk i hennes meny fram till nästa år och dessutom få chansen till fler läsare. Detta kommer ske endast en gång per år så ta chansen här och nu! Lycka till! För mer information eller frågor, gå in på hennes blogg :)// Elin

Av sötnosarna - 18 november 2012 17:29

Heej, kom på att jag kan lika gärna passa på att snacka lite om One Direction, bra ide? :) ni har säkert hört talas om att dom ska komma till Sverige den 8:onde maj för sin "Take me home tour" ;D <3 har ni lyckas få tag i biljetter?? :o tyvär så är jag utomlands när dom är här i Sverige, synd :/ och vet ni att, jag är så förbannd för jag är ju utomlands, ska till Paris. One Direction är där bara några dagar innan jag kommer, typiskt eller hur? Men jag kan tänka på det positiva sättet att kanske just där jag är, går, står har One Direction vart. Sjukt grymt! men livet är orättvist ibland...men ni som har fått tag i biljetter, grattis! :) hoppas ni får er dröm uppfylld <3 ;D kommentera gärna nu om ni har fått tag i biljetter, vad ni tycker om One Direction eller ja, precis vad ni vill! Just det, ni som inte fått tag i biljetter, va inte ledsna. Bättre lycka nästa gång. What goes around, comes around. Kramizar (:// Elin

Av sötnosarna - 18 november 2012 12:00

Hej! Nu har du chansen att vinna -presentkort på 200 kr. Detta ska du göra: Skriv ett inlägg på din blogg, där du berättar om det roligaste som hänt dig. Det kan vara något du gjort när du var liten, som man kan skratta åt. Eller bara något du varit med om. Gör ett litet stycke längst upp där du förklarar vad tävlingen handlar om, sedan ska du länka bloggen där tävlingen är på. Efter det ska du kommentera på bloggen " jag är med".Mitt bidrag:Detta hände när jag var ungefär 2 eller 3 år. Jag och hela min familj var samlad för att äta lunch. Och jag satt i en sån där barnstol längst vid kantens bord. Jag var då väldigt förtjust i mat, så frågade ganska ofta vad det skulle bli till lunch eller middag. Jag frågade vad det skulle bli till middag, och precis när min mamma svarade pizza så brakade hela min stol sönder och jag sjönk ner från höjden av bordskanten, och satt på golvet helt förvånad. Sedan började jag och min familj skratta. Detta kanske inte var så jätte roligt men när jag tänker på det skrattar jag, och det läskigaste är att jag minns det, som om det var igår. Hoppas du njöt av min lilla berättelse.Tävlingen finns här: http://ailicherp.blogspot.se :) Om du vill veta mer om tävlingen så finns det i inlägget "Tävling, här hos MIG" ;D Tycker ni borde kika in på tävlingen, för tänk om just DU vinner och får ett bio-presentkort på 200 kr, det är väl ändå inte så illa? Gå in på bloggen NU! Lycka till! P.s glöm inte att kommentera på hennes fina blogg! // Elin

Av sötnosarna - 18 november 2012 12:00

Hej! Nu har du chansen att vinna -presentkort på 200 kr. Detta ska du göra: Skriv ett inlägg på din blogg, där du berättar om det roligaste som hänt dig. Det kan vara något du gjort när du var liten, som man kan skratta åt. Eller bara något du varit med om. Gör ett litet stycke längst upp där du förklarar vad tävlingen handlar om, sedan ska du länka bloggen där tävlingen är på. Efter det ska du kommentera på bloggen " jag är med".Mitt bidrag:Detta hände när jag var ungefär 2 eller 3 år. Jag och hela min familj var samlad för att äta lunch. Och jag satt i en sån där barnstol längst vid kantens bord. Jag var då väldigt förtjust i mat, så frågade ganska ofta vad det skulle bli till lunch eller middag. Jag frågade vad det skulle bli till middag, och precis när min mamma svarade pizza så brakade hela min stol sönder och jag sjönk ner från höjden av bordskanten, och satt på golvet helt förvånad. Sedan började jag och min familj skratta. Detta kanske inte var så jätte roligt men när jag tänker på det skrattar jag, och det läskigaste är att jag minns det, som om det var igår. Hoppas du njöt av min lilla berättelse.Tävlingen finns här: http://ailicherp.blogspot.se :) Om du vill veta mer om tävlingen så finns det i inlägget "Tävling, här hos MIG" ;D Tycker ni borde kika in på tävlingen, för tänk om just DU vinner och får ett bio-presentkort på 200 kr, det är väl ändå inte så illa? Gå in på bloggen NU! Lycka till! P.s glöm inte att kommentera på hennes fina blogg! // Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards