Alla inlägg den 8 november 2012

Av sötnosarna - 8 november 2012 19:12

Tjena!Har ni haft det bra idag? :) Det har jag väll haft förutom att man jämt är trött när man kommer hem efter en sån lång dag i plugget. Just nu så väcker det några tankar hos mig om några funderingar jag haft ett tag...detta är rent ut sagt BARA ett förslag. Jag är ett stort fan av bandet One Direction och undrar om ni skulle tycka om jag skrev en One Direction novell? :) förstår om dom flesta inte vill det pågrund av att man kanske inte gillar One Direction så mycket. Men skulle bli skit glad om ni skulle vilja kommentera om vad ni tycker om förslaget eller om ni har någon bättre ide' för att få den här bloggen mer aktiv. Om det är så att ni vill att vi ska skriva en novell så får ni ävenchansen att bestämma om hur första kapitlet ska vara. Ifall det är många som vill bestämma så väljer jag ut det bästa kapitlet som ni antingen skriver i en lååång kommentar eller mejlar mig. Det kommer mer information isåfall. Men lycka till och kommentera vad just du tycker angående förslaget så ska jag försöka ta åt mig alla åsikter, tips och tankar från er! :DÄlskar er som läser våran blogg och gör oss glada! Tack för ert stödd, utan er vore vi ingenting.

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards