Alla inlägg den 19 november 2012

Av sötnosarna - 19 november 2012 18:08

har bestämt mig för att sluta, så detta är det sista inlägget ni får av mig ♥

har vart jättekul med alla fina kommentarer, men känner att jag tänker lägga bloggandet åt sidan för ett tag.

tack för att ni har vart med och stöttat, det betyder!

puss & kram, ellen ♥

Av sötnosarna - 19 november 2012 17:58

Tjaa <333Har ni haft det bra idag? Det har iaf jag, hade håltimme idag så jag o mina kompisar gick till en pizzeria och käkade. Sen kom några killar från våran klass, vi hade sagt att dom kunde få smaka! Generösa vi är, eller hur? :) vi satt och snackade med dom samtidigt som vi åt gott käk. Vi skrattade o hade en kul stund, fast sen gick dom! Men dom bjöd på choklad, snällt haha xD aja, därefter gick vi på stan och gick in i en godisaffär typ, finns alt möjligt där. Filmer, skivor, godis och mer...såg många filmer ja vill se, som typ LOL, mean girls 2 å några fler! Här kommer lite musik tips iaf, One Direction, Olly murs, avicii, david guetta, rihanna och mer house musik. Ifall ni inte har lyssnat på dom så sätt igång och just det, ifall ni inte vet vad just "house" är för musik typ, bara ett mening för det DUNKAR SOM FAN, PROMISE!! :) <3 hahahahaha, men tja då.// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards