Alla inlägg den 11 november 2012

Av sötnosarna - 11 november 2012 17:14

Vill tipsa er en as grym låt, det är heart attack med One Direction :) <3 Jag blir sjukt taggad o glad när jag lyssnar på den, att lyssna på den är en jätte bra ide! Enjoy! ;D Lovar, du kommer älska den. Puss på er sötnosar!

Av sötnosarna - 11 november 2012 13:03

Här kommer första kapitlet:Jag är manda som är 15 år, lever ett sjukt stressigt liv med mina vänner, familj och såklart mitt, jacobs, moa, andreas band. Vi startade vårt band ungefär för 1 år sedan och hittills har det gått grymt bra. Det började med att jag sjöng, när moa hade tjuvlyssnat så sa hon att det lät as grymt. Jag tvingades sjunga för andreas och jacob, såklart tyckte dom också att jag var bra. Det gick ett tag och andreas fick iden att vi kunde starta ett band ihop eftersom han spelade trummor, jacob spelade gitarr, moa spelade piano och jag sjöng. Först blev jag inte så glad angående förslaget, jag skulle aldrig våga sjunga inför mer än 3 stycken. Men mina vänner peppade mig och tillslut gick jag med på det. Så mest har vi uppträtt inför skolan, på olika cafeer osv...men inget så där stort precis. Plötsligt en dag kommer moa springande hem till mig och berättar att hon sett en tävling på facebook, att man kan vinna en resa till England för att få ett skrivkontrakt och uppträda med sitt band. Jag blev såklart ÖVERLYCKLIG, för detta va min största dröm. För att vinna skulle man skriva en bra och rolig motivering varför man skulle vinna. Vi skrev allt möjligt, om vår resa genom musiken och kan du tänka dig. Vi vann! Det var mest jag och moa som blev glada, men sedan insåg jacob o andreas, att detta var en stor chans för vårt band. Så vi tog flyget till England. Så just nu bor vi på hotell och njuter av allt. Men imorgon så ska vi ha vår första spelning på en klubb. Jag har inte riktigt fattat än att just vi, vann hela jävla tävlingen och kanske blir berömda. Imorgon så smäller det! :)Kommentera vad ni tyckte om början! :D det blev ett ganska kort kapitel nu, men what ever? hoppas ni gillade den.// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards