Alla inlägg den 15 november 2012

Av sötnosarna - 15 november 2012 19:34

Detta har hänt:Manda höll ut den långa tonen och klubbdörren öppnades och in kom One Direction påväg mot scenen.Manda gnuggade sig om ögonen och tänkte drömmer jag eller är det verkligen det kända pojkbandet One Direction påväg mot scenen? Tillslut insåg hon att det var sant. Manda tittade förvånat på dom och Louis mötte hennes blick och log. Kvinnan som presenterade deras band förrut kom ut på scen och skrattade- haha, what are you doing here Louis? Louis log mot kvinnan.-Mum, it's your birthday to day so we think that we must celebrate you. You can't just work now, to day it's your special day! Jag kunde inte tro att det var sant, var kvinnan mamma till Louis i One Direction? Jag var förvirrad och tittade mig bakom mig, där stod Moa helt röd i ansiktet och log. Hon små sprang fram till mig-asså Manda...det ääärr One Direction, stammade hon fram.-Aa, jag vet Moa. Kan inte fatta att det här är sant! Plötsligt så hoppade killarna i bandet upp på scen och Louis gick fram till oss.-Hi, i'm Louis from One Direction, maybe you know who we are? Moa nickade och jag sa:-Yees, we know who you are but what are you doing here? Louis skrattade till:-My mum work here...yeah, it's her, sa han och pekade på kvinnan igen. Vi tittade där han pekade och fattade att det var sant.-But how can we celebrate her? frågade jag.-My mum had told me that she was going to work here tonight and she told me about your band was going to be here, so we think that we could supprise her with a song with your band. If it okay? Jag och Moa log av lycka och nickade ivrigt- Hmm, yea of course, mumlade jag fram.-Great! Thanks for the help ;) Jag kunde inte sluta le för Louis ögon var som ren magi, så fort man tittade in dom så var dom så vackra att man lixom sjunk ner i dom. Dom andra killarna kom också fram och presenterade sig för oss. Tillslut bestämde vi oss för att sjunga heart attack tillsammans för att Louis ville visa att hans mamma betyder allt. Jag kunde inte låt texten men när vi hade sjöngt den några gånger så fastnade den och jag bara älskade den totalt. Louis mamma blev tårögd och tackade så mycket för att vi också ville vara med och fira henne.-Oh forgive me, i forget to say what my name are. Jag skrattade och sa:- It's cool! -Haha, anyway..my name is kathrin and Louis is my son! Sa hon.-Okey, happy birthday !-thanks ;) xx it was so nice to met you and your friends in the band, this was my best birthday celebrate i had, i never gonna forget it. Thanks again!-Your welcome, it was so nice to meet you too, have a nice birthday!-Yes! Sedan märkte jag att Louis granskade mig upp och ner med en blick som jag inte kände igen....Kommentera NU! ;) <3

Av sötnosarna - 15 november 2012 19:34

Håller på att jobba på nästa kapitlet till One Direction novellen, den kommer snart! ;D håll ut, haha! Ses! ;) <3

Av sötnosarna - 15 november 2012 17:27

Tja!Slutade vid fyra idag och kom hem runt kvart i fem. Käkade mat o sitter och pluggar inför matteprov som är imorron :/ asså denna vecka så var det fett mycket läxor. I måndags så hade jag matteprov, idag hade jag franskaprov, svenskaläxa och imorron så är det matteprov igen + engelskaläxa. Gud, 3 prov. Ni kanske tycker att det är lite vad vet ja, men för mig så är det mycket :/ fett jobbigt. Nu håller jag på att plugga, sen blir det duscha, tv, hopp i säng ;D jag har inte hunnit skriva något kapitel till One Direction men det är för jag har fullt upp. Jag ska bättra mig ;) men tänkte att jag ska ha en eller två dagar i veckan som jag skriver kapitel. Vilken/vilka dagar tycker ni att jag ska blogga om novellen? Kommentera era förslag! :) tror redan att en dag i helgen blir bestämt. Men vi får se när andra gången ska va! Tack för ni läser vår blogg :) <3 puss&kram// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards