Alla inlägg den 12 november 2012

Av sötnosarna - 12 november 2012 19:29

Detta har hänt:Andreas, Moas, Jacobs och Mandas vann tävlingen och bor nu på hotell i England. Imorron ska dom uppträda på en klubb :)Kapitel 2:Mandas perpektiv:Jag andades tugnt, gick till ridån och tittade ut över scenen, massvis av människor stod där just för att se OSS. Kan fortfarande inte fatta vi ska uppträda inför så många, gud...Jag börjades att andas fortare och plötsligt kände jag att jag blev illamående, och kände hur jag svalde smaken av spya. Jag bestämde mig för att ta ett djupt andetag och gick till logen där Andreas, Moa och Jacob satt för att förbereda sina instrument, tillslut sa jag:-Förlåt, men tror inte att jag klarar av detta...mår så illa! Moa tittade skräckslaget på Manda:-Manda ! Detta är vår chans, hur ofta får man en sån här underbar chans? Typ never, du mår illa pågrund av dina nerver. Sätt dig där borta i soffan och räkna sakta till 10. Detta kommer bra, jag lovar! Jag tittade på Moa och förstod hur ledsen hon skulle bli om jag stack. Såg hennes blick och en hård suck.- Okej...nu kör vi, sa jag! Moas ansikte lyste upp av glädje:-vill du uppträda? -såklart, vi som har kämpat o tränat så mycket. Så var tiden inne och vi hörde en kvinnas röst presentera oss för publiken. Men hårda kliv gick jag ut på scenen och tittar ut bland alla människor, log mot mina bandmedlemmar och nickade "kom igen nu". Andreas räknade in introt och min öppnades. Jag kände en våg av självsäkerhet nu, jag försökte sjunga mitt finaste. Låten jag sjöng, hette "My Heart is a beautiful vocie". Jag kom till sångens slut och höll ut den sista tonen starkt och vi mötes sedan av stort jubel. Mina ögon fylldes med tårar och publiken applåderade. Plötsligt öppnades dörren till klubben och in kom One Direction. Jag trodde först att jag drömmde, men efter att hört alla skrikande människor, så insåg jag att det var sant. Jag stod på scenen och One Direction var påväg mot scenen...Heejsan :) hoppas ni tyckte det va bra, kommentera gärna! Har förbättrat mitt skrivande tycker jag, eller vad tycker du My? Gjorde så gott jag kunde ;) smile! Ha en bra kväll!// Elin

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards