Direktlänk till inlägg 17 november 2012

kapitel 4 - Get to know Louis

Av sötnosarna - 17 november 2012 14:43

Detta har hänt: Vi firade Louis mamma Kathrin, och Louis granskade mig med en blick som jag inte kände igen.Efter en lång kväll på klubben skiljdes vi åt från One Direction och Louis mamma. Vi var påväg till hotellet som vi bodde på.-Manda..såg du hur Louis tittade på dig innan vi gick? frågade Moa. -Ja, jag såg det, venne vad han menade med det..sa jag. -han kanske tycker att du är söt. -Moa, det tror jag inte. Har du sett hur jag ser ut? -vadå, du har ju långt fint rött hår, bruna ögon och en bra figur.-nä, jag ser tråkig ut...suckade jag. Moa stannade och tittade på mig.-Manda, du ser inte alls tråkig ut. Ingen har väll någonsin sagt det? Du är perfekt som du är, sa Moa.-nej Moa, jag är inte perfekt och har aldrig vart det, nej igen har sagt att jag ser tråkig ut men ändå..-sluta va så osäker på dig själv. Jag vet vad du behöver!-Vadå?? frågade jag nyfiket.-Imorgon så ska du få en spa dag på hotellet, vi andra ska ändå ut på stan. Du får en dag för att bara ägna dig åt dig själv, låter det bra?-Ja, det kan va skönt..tack Moa för att du på mig också. Du är bäst!-haha, du är bäst!Sedan kom vi till hotellet och vi var grymt trötta, inte så konstigt att vi alla somnade fort. Nästa dag: jag vaknade av att solen sken in i rummet och jag tittade mig förvånat omkring, vart var Andreas, Jacob och Moa. Så såg jag att det låg en lapp på bordet brevid fönstret.Hej sömntuta!Jag, Andreas och Jacob är på stan idag, vi pratade ju igår om att du skulle få en dag för dig själv. Spa behandligen är på våning 2, hoppas du har det skönt.Kramar från oss.Jag log för mig själv, jag har världens snällaste kompisar :) sedan bestämde jag mig för att ta en varm dusch, sedan äta frukost och därefter spa behandligen. Efter att duschat och lindat in mig i en mysig morgonrock, knackade det på dörren. Jag kikade fort va klockan var, okej 11.10Jag funderade om jag skulle öppna dörren i morgonrock eller strunta i det. Äh tänkte jag, vem kunde det va? Kanske städpersonalen? Jag öppnade dörren och där stod Louis. Han tittade förvånat på mig och skrattade:-oh sorry...Jag kände att jag rodnade lite. -Could i come in? sa han. -uhmm...sure! Louis steg in i rummet och när jag hade stängt dörren sa han:-Maybe, you allredy have plan for the day..but i wondering if maybe you want to eat breakfast with me to day so i can do something for you back, because you celebrate my mum yesterday. Jag blev helt chokad, gud Louis ville äta frukost med MIG! -Yes, it would be fine. But i most dress me first, maybe you can't wait for me outside the door? If it okay? -okay! Sedan gick han ut ur rummet. Efter att klätt på mig, sminkat mig så var jag klar. Jag öppnade dörren och där stod Louis och väntade på mig. Jag låste dörren.-so, how long are u gonna stay in London? -I don't know yet...but so long i can, i hope! -Ok, sa han. Vi gick in på ett cafe' som var sjukt fint, det var inrett med fina blåa väggar, blommor och fina diamant lampor.-Oh my gosh, it so nice here! -Yes, this is my favourite place seens i was a child. Guud, han hade tagit mig till hans favorit ställe, så gulligt! Jag passade på att berätta om mig själv och han lyssnade mycket. Han berättade om hur galna fans det fanns som han träffat på. Vi skrattade tillsammans och hade det trevligt! :) Efter att ätit en underbar frukost så följde Louis mig tillbaka till hotellet. När vi kom till min våning, gav han mig en stark blick.-I had a great time with you Manda, maybe we can meet eachother some other time? Your band can sing for me or we can just talk? Jag kände hur jag blev glad inombords:-hehe, yeea, it would be fun. sa jag. Han knycklade fram en lapp:-Here is my number if you want my help or just something else...sedan gav han mig en kram och gick härifrån. Jag pustade ut och låste upp dörren. Klockan var redan 14.00 och snart skulle Moa, Andreas och Jacob va tillbaks. Dom kom hem runt tre. -Har du haft det bra idag? frågade Moa. Jag tvekade om jag skulle berätta om Louis, så jag ljög.-Aa, det har vart jätte skönt. Massagen var det bästa! -va bra! Log Moa. Vi kramade varan men jag kunde inte förstå att jag nyss ljugit...KOMMENTERA! ;) <3 var det bra kapitel eller inte?// Elin

 
 
Ingen bild

directioner!!

18 november 2012 19:18

tyckte att det va ganska osamanhängande..tyvärr
+ att du inte stavar så bra
men bloggen är rolig att läsa!!
har tyvärr ingen blogg ska kanske skaffa..... jaja fin blogg btw

sötnosarna

18 november 2012 20:43

Okej :/ Mhm, alla har sina åsikter! Tack :)
//Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sötnosarna - 25 augusti 2013 10:44

Jag är på nätet varje dag, och upptäcker mer och mer negativa saker. Tillexempel ask, det finns tusental människor som får kränkande saker på sin sida helt oskyldigt. Jag menar vrf? Man kan inte tycka om ALLA men det betyder ju inte att man har rätte...

Av sötnosarna - 15 augusti 2013 18:27

Jag tänkte kanske börja blogga igen men vi får se, därför tänkte jag ha en nystart. Så tänkte berätta lite om mig, jag heter Elin och är 14 år, fyller år den 28 februari. Mitt liv handlar om fotboll (mest), kompisar, musik o sjunga. Jag började spela...

Av sötnosarna - 3 juli 2013 15:36

Idag har jag inte gjort så hemskt mkt, städat lite, ska snart se ett nytt avsnitt av min favoritseire Pretty Little Liars. Nån av er som tittar på den serien? Iaf efter det ska jag ut o springa, ta en snabbdusch och sedan läsa runt på lite bloggar os...

Av sötnosarna - 1 juli 2013 14:52

Som sagt så var jag i Lidköping i lördags för att se min idol uppträda. Anton Ewald var as grym och jag filmade nästan hela tiden så att jag skulle kunna minnas allt det. Eftersom jag stod ganska långt fram så såg jag allt han gjorde, även när han da...

Av sötnosarna - 29 juni 2013 00:21

Tipsar er om en jätte kul sida, ask.fm. Tycker ni borde pröva! Glöm inte min! http://ask.fm/ElinEwaldTosse ...

Presentation

Jag är Elin & är 14 år, som står med båda fötterna på jorden. Min blogg handlar om allt!
Kramizzar :)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om mobbning?
 Hemskt
 Sorgligt
 Jobbigt
 Coolt
 Fruktansvärt
 Värsta sak som finns

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dreams come true


Ovido - Quiz & Flashcards